czwartek, 6 lutego 2014

Pamiętam

      Nie wszystko zapomniałam ,
      ze wspomnień wiele pozostało ,
      te wspaniałe zatrzymałam ,
      wyrzuciłam to , co zawiodło .

      Widzę piękne kwieciste łąki ,
      zapach i barwy tych kwiatów ,
      pomaga na czas rozłąki ,
      gdy wrócę do tych światów .

      Leżeć na trawie i słuchać ,
      wszystkimi zmysłami brać życie ,
      skowronek nad głową daje swe trele ,
      obok krowa ozorem miele ,
      i ta cisza niczym niezmącona .

      Po drodze złote łany zbóż ,
      w nich maki , kąkole i chabry ,
      ich piękno urzeka i staję ,
      zachwyca , jak ogród pełen róż .

      Dziś jest tu inny świat ,
      na łąkach są supermarkety ,
      nie ostał się nawet kwiat ,
      na polach ulice i domy ,
      jest to obraz nie z moich lat .

      Obecny świat tworzą nowi ludzie ,
      w innym rozumieniu i widzeniu ,
      szukam szczęsliwe w nim bycie ,
      w ich stylu czuję się znakomicie .


Wierszem tym uzupełniłam moje wspomnienia , pozdrawiam Was moi wszyscy bliscy i Przyjaciele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz