sobota, 21 listopada 2015

Jesienna mgła

Z porannej mgły
wyłania się ona
korona mojej brzozy
jeszcze wczoraj zielona
jej długie witki
zwisające na ramionach
szeleściły z wiatrem.


Potem każdego dnia
zmieniały swoją barwę,
w promieniach słońca
najwięcej było złota
jej drobne listki
uparcie się trzymały,
aż nadszedł czas
utkały piękny kobierzec
u stóp swojej pani.

Dzisiaj gołe witki
ruszają się z wdziękiem
wiszące na nich krople deszczu
sprawiają, że są piękne
wesołe wróbelki siadają
na przemian z wronami
jest to zapowiedź na zmiany.

 Moja brzoza pod naszym oknem, przerosła już nasze 4 piętro

 A to jej witki szarpane na wietrze.

 Zachód słońca zrobiłam z naszego balkonu

 Tak latają nad nami samoloty, leci na lotnisko Tegel, zaraz będzie lądował

 A to wschód słońca też z naszego balkonu

To zdjęcie zrobione o poranku udało mi się zrobić ze zbliżeniem

Piękna jesień wciąż trwa, tymi słowami chciałam umilić ten zamglony obraz jesieni, serdecznie wszystkich pozdrawiam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz