wtorek, 12 stycznia 2016

Przemijanie

Kolejny dzień w kalendarzu
Budzi mroczny poranek
Przemija codzienność
Wiem jak jest dzisiaj
Czy jutro też się wydarzy?


Zjawi się we mgle
Bez planu i wyrazu
Nadzieja przy tym silna
Trzymać będzie mocno
Pozwoli się zadurzyć
W ciszy co przychodzi nocą.

To nie koniec marzeń
Przyjdzie ten czas
Wyśniony na jawie
Zniknie ponura szarość
Niebo wypełni jasność
Dając radość i szczęście.


rok temu układamy kwiaty w wazonie, bo niebawem nastanie wiosna 2015
 

to jest mój kącik , gdzie pisze do was listy i wiadomości na kompa


na otwarcie nowego Ogólniaka w Rumi na Starowiejskiej mój występ wokalny , Pani Zofia Ostrowska przy akompaniamencie pianina , śpiewałam " Szary wróbelek pilnie krząta się po ziemi zbiera słomki i ździebełka i ulata z niemi " taka była moda bluzka z pufami.


W te mroczne ponure dnie zimowe przesyłam wszystkim Wam Kochani mój uśmiech z serdecznymi pozdrowieniami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz