czwartek, 20 czerwca 2013

Czas

                          Chwila , godzina , dzień ,
                          tydzień , miesiąc i rok ,
                          czas przeszły usuwam w cień ,
                          to przyszłość daje swój urok .

                          Mam szeroki horyzont patrzenia ,
                          każdy dzień zaczynam dziękując ,
                          że spełniają się moje marzenia ,
                          tak skromnie można to ująć .

                          Niebo codziennie jest inne ,
                          daje mi radość spojrzenia ,
                          ptaki w swym locie są zwinne ,
                          fruwają , szukając jedzenia .

                          Moje myśli są dobre
                          i zgodne ze mną ,
                          nie czynię nic złego ,
                          duch mój jest blisko bliżniego ,
                          chcę zadowolić każdego .

                          Fascynuje mnie życie ,
                          cieszą mnie wszystkie zjawiska ,
                          moje w nim bycie ,
                          i obserwacja przyrody z bliska .

                          Warto stanąć na chwilę ,
                          słuchać co szepcze życie ,
                          patrzeć na piękno natury ,
                          i chować to w  sercu skrycie .

                          Czas zbyt szybko ucieka ,
                          rysuje nam każdy dzień inny ,
                          niech jest to dla nas uciecha ,
                          swój uśmiech darujmy innym .

    wiersz ten dedykuję moim najbliższym , mężowi , dzieciom i ich dzieciom , oraz tym, którzy mnie czytają .

1 komentarz: