niedziela, 13 lipca 2014

Lato

        Dziś deszcz pachnie mi latem ,
        każdego dnia szukałam
        tych wrażeń w ogrodzie , na spacerze ,
        cudownego lata wypatrywałam .

        Wiatr porywał moją tęsknotę ,
        za ciepłem i słońcem ,
        potem karciłam swoją głupotę ,
        nakazując sobie , cieszyć się tym ,
        co niesie codzienność .

        Chcę czuć ciepło na ciele ,
        to daje też błogość mej duszy ,
        z mych marzeń to tak niewiele ,
        nadal otulam się szalem po uszy .

        Wędruję ulicami mojego miasta ,
        chwytam piękno wraz z wiatrem ,
        niekiedy podziw co widzę , mnie przerasta ,
        domy , osiedla i piękne ogrody ,
        to od ludzi jest wielkim darem .

        Gdy lato pojawi się w pełni ,
        urok życia mojego ,
        uszczęśliwi mnie .
        Będę podziwiać to wszystko ,
        czym nas lato obdarzy ,
       ciepłe noce , poranki ,
        i to o czym każdy z nas marzy .

Wiersz ten napisałam dla moich bliskich, Przyjaciół , życzę Wam wszystkim udanego lata , pozdrawiam ...
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz