środa, 23 lipca 2014

Oda Rodzinna

       Wspomnienia , marzenia , rzeczywistość ,
       to Ty w nich jesteś ,
       nieustanna matczyna miłość ,
       szpera i wyszukuje w pamięci ,
       miejsca , w których byłeś .

       Tam , gdzie teraz żyjesz ,
       słońce tak samo świeci ,
       świat masz tam inny ,
       Ty o tym wiesz ,
       a czas jednakowo szybko leci .

       Tęsknota za Tobą ma urok o zmroku ,
       gdy gwiazdy na niebie mrugają ,
       wzajemnie się prześcigają ,
       w marzeniach dotrzymuję im kroku .

       To tutaj , w w rodzinnym ogrodzie ,
       moje myśli są blisko Ciebie ,
       tam tego lata czekałam w trwodze ,
       czy podołam do końca dać wszystko z siebie .

       Każdego lata , gdy tu jestem ,
       nasz ogród to kopalnia wspomnień ,
       wspólne życiowe chwile rodzinne ,
       na zawsze pozostaną we mnie .

       Każde drzewo przemawia jakimś zdarzeniem ,
       każda gruda ziemi coś przypomina ,
       wracam do tego z dużym rozrzewnieniem ,
       byliście tutaj zawsze , Rodzina .

       Nie szkodzi , że jesteśmy rozrzuceni po świecie ,
       wzajemna pamięć co było ,
       związała nas na zawsze ,
      miło zachować to , co jest nasze .

Wiersz ten napisałam z okazji urodzin Piotra  . Kochanemu Synowi Piotrowi , z okazji Urodzin przesyłamy najlepsze życzenia  , zdrowia  i wszelkiej pomyślności, dużo prezentów i gości , od Mamy Taty i Rodzinki z Rumi , całuski ...pozdrowienia ...

1 komentarz:

  1. uwazam, ze ten wiersz jest najbardziej udany, bardzo mnie poruszyl, buzka, Monika

    OdpowiedzUsuń