środa, 4 stycznia 2012

Nasze mieszkanie

Z tego miejsca widać wejście do łazienki , i do sypialni, i mały przedpokój , pomiędzy pokojami.



Tutaj Marek stoi i się dziwi , po co my to robimy, to znaczy zdjęcia , po co to komu potrzebne takie bzdury, bo to co ja robię , to są wszystko głupoty, nic mądrego .

Drzwi wejściowe naszego mieszkania , to jest duża klatka schodowa , jest sześć mieszkań .


mały przedpokój pomiędzy pokojami , fragment ...

Myślałam ,że Marek się położył , ale tym razem czyta na siedząco, m a dobre światło pod oknem.

Dzienny pokój , dalej widać sypialnię , drzwi od dziennego pokoju zamykamy , ale w sypialni drzwi są wyjęte .

To jest kanapa rozłożona, bo ja tutaj w nocy zmieniam moje spanko, tylko zabieram ze sobą moją pościel i się kładę , tylko wtedy , jak Marek chrapie, nie zawsze jest taka wędrówka, niekiedy nie słyszę tego chrapania, po prostu śpię .Od ściany widać materac , nie mam gdzie go chować , do piwnicy nie chcę, bo to dla gości-awaryjne spanko .

To jest kącik , siedzisko mojego męża, jego fotel , co dostał ode mnie w prezencie na Urodziny. Ten fotel ma podpórkę , uruchamia ją się elektronicznie , ale nie wiem czemu Marek z tej wygody rezygnuje, On sobie podstawia krzesło , które właśnie tam stoi .Z tego miejsca oglada Telewizję , a teraz uruchomiłam słuchawki i nie słychac tego głośnego odbioru, ale wtedy ja też nie słyszę .

ja przeważnie siedzę przy stole , jak oglądamy wieczorem wiadomości, ale w ciągu dnia również , gdy przygotowuję papiery do lekarza , lub po prostu coś piszę, czytam i robię na drutach , można tak powiedzieć ,że to moje siedzisko , po kąciku w przedpokoju gdzie piszę.
Trach,,..nastąpiła awaria, po prostu wysiadł nam korek , wiedziałam,że to nastąpi , bo w Łazience oświetlenie migało , mówiłam Markowi, ale udawał,że nie wie o co chodzi , to było przed świętami . Nie wiem , co będzie dalej , bo ta lampa powoduje spięcie , ale Marek mówi,że to dopiero drugi raz, ale po co czekać na więcej?no nie mam wyboru , dopiero jak lampa wysiądzie , to wtedy ją pewnie Marek wymieni.

To w zbliżeniu stół i Telewizja , okno jest na całej tej ścianie , kończy się drzwiami na balkon.Ta awaria z tym światłem mnie poniosła, bo ja z Betti siedziałyśmy przy laptopie i wtedy to huknęło , nie wiedziałyśmy co sie dzieje.Koniec wrażeń na dzisiaj ..ha..ha..

1 komentarz: