sobota, 19 września 2009

Dla Hani

nigdy sięWitaj Kochana Haniu, ten post piszę wyłącznie dla ciebie i z myślą o Tobie, z okazji TWOICH URODZIN, wiem ,że treść życzeń i wszystko co napiszę tutaj - otrzymasz. Wiele razy już wspominałam w moim blogu o naszej przyjaźni i nigdy nie będzie za wiele słów o niej i zawsze jest w moim sercu obecna. Z okazji Twojego Jubileuszu Haniu, życzę Ci dalej wspaniałego życia, którym zostałaś obdarowana przez los, a to ,że jest wspaniałe, to wyłącznie Twoja zasługa, charakter Twój pozwolił Ci uzyskać i zjednać wszystkich, którzy są wokół Ciebie, wszystkich , którzy Cię kochają i są Ci wierni, na co masz codzienne dowody, chociażby od Twoich najbliższych Ci osób. Haniu i to jest szczęście, bo co komu po bogactwach, jak nie ma jak się radować ze zwykłego, normalnego życia, wyobrażasz sobie teraz, być bez Rodziny i osób Ci bliskich, sama widzisz, że to jest nasz codzienny pokarm, więc jak najdłużej niech Ci się życie układa, jakie masz do tej pory, czyli szczęśliwe. Wiem Haniu ,że do pełni szczęścia zawsze czegoś brak i nie ma do końca bez kłopotów i problemów, ale szczęśliwy jest ten , kto umie podarowane życie konsumować tak ,żeby być w pełni zadowolonym. Tobie się to udaje, i niech tak będzie jeszcze długo, długo, jak tylko to możliwe. Haniu, w tym Wielkim Dniu życzę Ci pięknych i pogodnych godzin w gronie twoich najbliższych i przyjaciół, ja też się do nich zaliczam, i dlatego piszę już dziś, żeby Ci się moje słowa zaryły głęboko w pamięć , że jestem z Tobą i przy Tobie i w czasie Twojej Uroczystości jubileuszowej , i w Twoim codziennym życiu. Kocham Cię, moja wierna przyjaciółko i wcale się nie waham napisać o moich uczuciach względem Ciebie, zasługujesz na jeszcze wznioślejsze słowa, wszystko i tak szaro brzmi i marnie , przy Twojej pięknej i nieskazitelnej duszy, która jest otwarta dla wszystkich, jest to piękna zaleta, którą zostałaś obdarowana. Podoba mi się to w Tobie, że jesteś ufna względem swego losu, całą siebie podarowałaś Bogu, już dawno i teraz i na zawsze, Haniu , życzę Ci dalszej siły i dąż do swoich celów , Tobie tylko znanymi sposobami , ważne że są one dla Ciebie skuteczne, tak trzymać , a przy okazji ,może ja też coś z tych Twoich łask skorzystam. Haniu, pamiętaj ,że jesteś wielka, a ten tylko to może , co czerpie siłę z miłości względem drugiego człowieka, dajesz zawsze pomocną dłoń, uśmiech i swoje dobre serce, nie potrafisz ranić ani słowami czy czynami, jest w Tobie tylko dobro,nigdy na Tobie się nie zawiodłam , serdecznie Ci dziękuję, że byłaś i jesteś w moim życiu i zawsze mogę na Tobie polegać. Baw się wesoło w tym dniu, i sama zobaczysz,że jest to piękne przeżycie, i mieć skończone te 70 lat. Żyj nam HANIU sto lat.

2 komentarze:

  1. wkradł mi się błąd , post zaczyna się od słów Witaj HANIU ITD. W Tym momencie wyłączył się Firefox, i wpadłam w popłoch, szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciociu, dziękuję za wszystkie przemiłe słowa pod adresem Mamy. Zadzwoniłam od razu do Mamy i przeczytałam jej cały ten post. Właściwie to nie mogłam składnie przeczytać, bo ze wzruszenia łzy napływały mi do oczu. Mama też się wzruszyła, mimo że życzenia o dokładnie miesiąc przedwczesne ;) Urodziny przypadają 21 października, ale tak wspaniałe życzenia będą aktualnie nie tylko przez ten miesiąc, ale na wiele, wiele dłużej

    Pozdrawiam,

    Iza

    OdpowiedzUsuń