poniedziałek, 21 września 2009

Wyprzedzenie

To będzie krótki post, chciałam dopisać na wytłumaczenie tego że Hani Urodziny przyspieszyłam cały miesiąc, to świadczy o tym jak bardzo w moim natłoczonym życiu, nie chciałam przyjaciółce sprawić zawodu, wbiłam sobie w głowę dzień,a nie pomyślałam,że miesiąc też jest ważny. To nic ,mam okazję następną na ten miesiąc, mija w tym roku nasza rocznica ślubu, Hani w pażdzierniku a moja w grudniu ,tego samego roku 1964.Będzie nowy temat do napisania, a te życzenia urodzinowe ,rzeczywiście z wyprzedzeniem napisałam,miało to jakieś znaczenie, wiem chciałam, żebyś Haniu wbiła sobie moje słowa do głowy, i pamiętała w tym dniu o mnie, teraz ,to już pewne że nie zapomnisz.Dziękuję Ci Iza ,że mi tak wiernie kibicujesz, jest mi z tego powodu bardzo przyjemnie, bo wiem ,że to co pisze ,zaraz wydrukujesz, to jest dla mnie bardzo ,ważne, zpowodu różnych,ale najgrożniejszy ,to ten ,że może przyjść moment i nasza zaczarowana technika nas zawiedzie i popatrz i tyle pisania poszłoby na marne, a ja już straciłabym ochotę na dalsze pisanie. Jak widzisz kochana ile dobrego robisz dla mojej idei ,że to się w pale nie mieści, ale Iza znam cię nie od dziś i wiem ,że na tobie można polegać i będziesz nadal mnie wspomagać w tym co robię. Serdeczne dzięki za tak ogromną dla mnie przysługę, życzę ci wszystko co najlepsze, do miłego następnego pisania a to nastąpi ,po moim powrocie od Moniki.

1 komentarz:

  1. to dla mnie przyjemność czytać Cioci bloga i drukować dla potomnych

    Iza

    OdpowiedzUsuń